▪ایجاد ترجیحات نسبت به محصولات و خدمات شرکت در نزد مشتریان
▪تشویق و ترغیب مشتری برای خرید محصولات شرکت به جای رقبا
▪تغییر و تصحیح ادراک مشتری نسبت به ویژگیهای محصول
▪تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیمات فوری در خرید محصول
▪آگاه کردن مشتری از محصولات جدید و شرایط سفارش آنها
▪پیشنهاد استفاده جدید از محصول آگاه کردن بازار از تغییر قیمت (موارد استفاده جدید یک کالا)
▪آگاه کردن مشتری از قیمتها و تخفیف های جدید محصول
▪توصیف و تشریح خدمات موجود برای محصول
▪تصحیح برداشتهای غلط مشتریان
▪کاهش ترس مشتریان
▪ایجاد تصویر مناسب برای شرکت
▪تشویق مشتری برای برقراری تماس تلفنی با بخش فروش و بازاریابی شرکت.
▪یادآوری کردن به مشتری نسبت به آنکه ممکن است محصول و خدمات در آینده موردنیاز باشد
▪یادآوری کردن به مشتری نسبت به اینکه محصولات و خدمات را باید از کجا خریداری کند
▪یادآوری کردن محصول در ذهن مشتری در زمانی که محصول خارج از فصل استفاده باشد
▪حفظ ونگهداری جایگاه محصول در ذهن مشتری