دانشجوی مدیریت

بازرگانی

دانشجوی مدیریت

بازرگانی

هدف از ارائه چاشنی های فروش چیست؟

▪ایجاد ترجیحات نسبت به محصولات و خدمات شرکت در نزد مشتریان

▪تشویق و ترغیب مشتری برای خرید محصولات شرکت به جای رقبا

▪تغییر و تصحیح ادراک مشتری نسبت به ویژگیهای محصول

▪تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیمات فوری در خرید محصول

▪آگاه کردن مشتری از محصولات جدید و شرایط سفارش آنها

▪پیشنهاد استفاده جدید از محصول آگاه کردن بازار از تغییر قیمت (موارد استفاده جدید یک کالا)

▪آگاه کردن مشتری از قیمتها و تخفیف های جدید محصول

▪توصیف و تشریح خدمات موجود برای محصول

▪تصحیح برداشتهای غلط مشتریان

▪کاهش ترس مشتریان

▪ایجاد تصویر مناسب برای شرکت

▪تشویق مشتری برای برقراری تماس تلفنی با بخش فروش و بازاریابی شرکت.

▪یادآوری کردن به مشتری نسبت به آنکه ممکن است محصول و خدمات در آینده موردنیاز باشد

▪یادآوری کردن به مشتری نسبت به اینکه محصولات و خدمات را باید از کجا خریداری کند

▪یادآوری کردن محصول در ذهن مشتری در زمانی که محصول خارج از فصل استفاده باشد

▪حفظ ونگهداری جایگاه محصول در ذهن مشتری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد